Şəxsi kabinet Online müraciət

Sənədlərlə iş üzrə mütəxəssis

2025-01-07 Bakı, Azerbaycan
  • Vəzifə öhdəlikləri
    • Müəssisədaxili sənəd dövriyyəsi işlərinin həyata keçirilməsi;
    • Müəssisəyə daxil olan sənədlərin qəbulu, aidiyyəti üzrə çeşidlənməsi və yönləndirilməsi;
    • Müəssisəyə daxil olan və göndərilən sənədlərin qeydiyyatının aparılması;
    • Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
    • Hazırlanan sənəd layihələrini baxılması və imzalanması üçün aidiyyəti üzrə təqdim edilməsi;
    • Qonaqların qarşılanması, əlaqədar şəxslərə istiqamətləndirilməsi;
    • Ofisin inzibati işlərində aktiv iştirak edilməsi;

     

  • Namizədə dair tələblər
    • Ali təhsil: İstənilən sahə üzrə
    • İş stajı: 1 il
    • Dil biliyi: Rus (sərbəst), ingilis (yaxşı)
    • Rəqəmsal bacarıqlar: MS office (orta səviyyə)
    • Dövlət hakimiyyəti orqanlarında, idarə, təşkilat və müəssisələrində kargüzarlığın aparılmasına dair biliklər; Sənəd dövriyyəsi barədə bilikər
  • İş qrafiki
    • 5 günlük 
    • İş saatı: 09:00-18:00
    • Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarığına uyğun olaraq
  • Əlavə üstünlüklərimiz
    • Könüllü tibbi sığorta;
    • Nahar ilə təmin edilmə;
    • Korporativ mühit, peşəkar təcrübə qazanma imkanı
  • Ünvan

    Bakı şəhəri, Xətai rayonu, Xocalı pr-ti 13 A, Xətai Plaza

    Tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini "Sənədlərlə iş üzrə mütəxəssis" başlığı ilə elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Müraciət et